FAQ

Hvor kan jeg finne Click & Collect?

Secundo.no har kontor og Click and Collect på Rødtvet i Oslo.

Når du bestiller med Click & Collect kan du hente varene på Secundo Pickup-point i Oslo når du måtte ønske innen de neste to ukene under våre åpningstider. Varene kan hentes etter 30 minutter fra bestillingstidspunktet.

Vår adresse er:

Pottemakerveien 10,
0954 Oslo

Åpningstider:

Mandag   09 - 20
Tirsdag    09 - 20
Onsdag    09 - 20
Torsdag   09 - 20
Fredag     09 - 17
Lørdag 10 - 16
Søndag - Stengt

Hjertelig velkommen!

Kan jeg se varen før jeg kjøper?

Secundo.no er en markedsplass og nettbutikk. Derfor har vi dessverre ikke mulighet til å vise deg produktet eller tilby prøvesitting før kjøp. 

Derimot er vi svært kvalitetsbevisst og har fokus på at våre produkter skal fremstå så autentisk som mulig. Detter gjelder spesielt bruksmerker og eventuelle skader, hvor dette vises på bilde med beskrivelse i annonsen. 

Vi benytter i tillegg vårt avanserte fotostudio for å tilby bilder i verdensklasse. Vi viser farger og kontraster så naturlig som mulig, samtidig som vi ønsker at du skal se hver minste detalj av våre produkter. Slik at vi er svært opptatt av at produktene fremstår autentisk som mulig.

Skulle du ikke være fornøyd med varen tilbyr vi åpent kjøp i 14 dager, med full angrerett uten spørsmål.

Vi ønsker deg en trygg handel hos oss! 

Kommer produktene ferdigmontert?

Noen av våre produkter er ferdig montert mens andre blir levert demontert. Dette avhenger av type møbel, størrelse og hvor de kommer fra. På produktsiden kan du se hvor mange kolli produktet kommer i.

Husk, vi tilbyr alltid montering ved behov! Ta kontakt på post@secundo.no :) 

Tilbyr dere hjemlevering?

Ja, vi tilbyr rimelig hjemlevering på hele Østlandet og enkelte nærliggende områder gjennom vår samarbeidspartner, LMT. For å sjekke om vi tilbyr hjemlevering til ditt område, kan du enkelt sjekke ditt postnummer når du ser på produkter eller ved utsjekk i vår nettbutikk.

Kan jeg få hjemlevering til et postnummer som ikke er dekket som standard?

Absolutt! Hvis ditt postnummer ikke er dekket som standard, kan du kontakte oss for å diskutere alternative løsninger. Du kan nå oss via chatfunksjonen på vår nettside eller sende en e-post til post@secundo.no.

Hvordan beregnes priser på hjemlevering?

Prisen på hjemlevering varierer avhengig av produktene du bestiller og deres størrelse og tyngde. For møbler som kan håndteres av én person, er leveringskostnaden lavere sammenlignet med større eller tyngre gjenstander som krever to personer for sikker levering. Vær oppmerksom på at prisen vil bli kalkulert og vist ved utsjekk basert på de spesifikke produktene du har valgt.

For ytterligere spørsmål eller spesifikke forespørsler, vennligst ikke nøl med å kontakte oss. Vi er her for å sikre at din handleopplevelse med oss er så smidig og behagelig som mulig.

Hvordan regner dere ut MVA på brukte produkter?

Vi beregner standard MVA på 25% for både bedrift og privat. Bedrifter har standard fradragberettiget.

Utsette betaling?

I samarbeid med vår finansieringspartner Klarna tilby vi følgende:

Betal nå – Kort eller bankbetaling

Betal enkelt med kredittkort gjennom Klarna, trygt og enkelt.

Betal senere – Utsett betalingen 30 dager uten ekstra kostnader! 

Betal opptil 30 dager senere uten ekstra kostnader.

Del opp – Betal avdrag med opptil 36 måneder.

Du ønsker å gjøre et kjøp på 5000 kr, og kan velge mellom en tidsbestemt delbetalingskampanje (3-36 måneder) og en fleksibel delbetaling der du selv bestemmer beløpet du betaler hver måned. Velger du å ikke tidsbestemme delbetalingen påløper det ingen etableringsgebyr mens årsrenten er 21,9%, og et månedlig administrasjonsgebyr på 45 kroner. Dersom du bruker 12 måneder på å betale kjøpet innebærer dette at du betaler i gjennomsnitt 513 kroner hver måned i 12 måneder. Den totale kostnaden for kjøpet vil i dette tilfellet bli 6156 kroner. Den effektive renten er på 48,56%.

Tilbyr dere montering?

Vi kan tilby montering etter avtale for flere produkter.

Send en forespørsel til post@secundo.no 

Jeg ønsker å returnere et produkt

Skulle du ikke være fornøyd med produktet, eller at det kanskje ikke passet hos deg, så har du full angrerett i 14 dager. Er produktet levert av Secundo, er kjøper selv ansvarlig for å levere produktet tilbake eller betale fraktkostnader ved retur. 

Se vilkår for retur her: https://secundo.no/policies/refund-policy

Utover 14 dager har vi dessverre ikke mulighet til å ta i mot returnerte produkter.

For å sende inn en returforespørsel, klikk på denne lenken og fyll ut skjemaet. 

https://gr4cpwjsxo0.typeform.com/to/GDJF0NYt 

Rengjøringsprosessen

  1. Vi starter alltid med å kvalitetssikre sofaen. Det første vi ser etter er om sofaen har vært i kontakt med skadedyr (veggedyr, skjeggkre etc).

  2. Her har vi eksperter som vet hvilke spor de skal se etter. Om vi oppdager spor av skadedyr, kjøres sofaen direkte til gjenvinningsstasjonen.

  3. Deretter ser vi etter skader både i konstruksjonen og i stoffet, for så å utbedre disse. Videre blir sofaen grundig støvsuget med industristøvsuger før renseprosessen starter.

  4. Vi dyprenser sofaen med Kärcher sine profesjonelle møbelrensmaskiner med nøytral og skånsom såpe. Hele sofastammen sprayes med såpevann som etter kort tid suges ut igjen.

  5. Denne prosessen repeteres frem til best mulig resultat. Putetrekkene vaskes skånsomt i maskin om de er avtagbare (om de ikke er avtagbare renses de med møbelrensmaskinen).

  6. Voilà! Sofaen er nå klar for sitt nye hjem hos sine nye eiere.

Hvor finner jeg kvittering for kjøpet?

Finn ordrebekreftelsen fra Secundo på din e-post. Klikk på lenken "Last ned kvittering i PDF"